Witam Jest może możliwość, żeby użytkownik mógł wpisywać atrybuty w opcjach przeglądania w formie od do (zamiast wybierać z proponowanych wartości)? Wiem, że jest taka możliwość dla ceny i wolałbym też takie rozwiązanie dla pozostałych atrybutów produktów.
@sklep.sabaj.pl w prosty sposób nie ma takiej możliwości, ale modyfikując pliki tpl i korzystając z frontAPI można to wykonać
Ktoś by się podjął wykonania takiej modyfikacji? Można np. zlecić to bezpośrednio Państwa firmie? Przy okazji, czy byłaby też możliwość dodania atrybutów w formie pola tekstowego do opcji przeglądania?
@sklep.sabaj.pl Generalnie pisząc na forum nie masz zbyt dużej szansy na skuteczną pomoc. Walczę z kilkoma tak oczywistymi / prostymi sprawami że aż wstyd. Piszesz, piszesz, piszesz i dla odmiany jeszcze piszesz a w końcu ktoś zamknie temat puentując że dział wdrożeń nie przewiduje nic w Twoje sprawie. Sam wymyśliłem sobie ostatnio sposoby na zawężanie wyników wyszukiwania według atrybutów bo jak widzę click shop jest dla tych którzy raczej potrafią napisać co nie co sami
@vonmlody niestety tak to wygląda Miałem nadzieję, że może ktoś się podejmie tego typu zlecenia, niesamowicie ułatwiłoby nam to prowadzenie sklepu.
@vonmlody @sklep.sabaj.pl forum jest obsługiwane zarówno przez pracowników home.pl, jak i partnerów oraz samych Klientów i Użytkowników usług. Forum nie wyklucza rezygnacji z kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, a już na pewno nie stanowi dla niego szybszej alternatywy. Zapewniam, że jeśli jakieś rozwiązanie było by możliwe do wdrożenia, nawet odpłatnie, poprzez zlecenie tego nam, taka odpowiedź została by dodana. W pewnym momencie edycja konfiguracji sklepu staje się na tyle indywidualna, że dobrze jest to zlecić podmiotom specjalizującym się w takich zmianach, np. agencji interaktywnej czy zew. programiście. Tu temat dotyczy ingerencji na poziomie API. @vonmlody zbieramy sugestie, przekazujemy je do programistów, monitorujemy zmiany, informujemy o zmianach a często nawet sami je wymuszamy. Sklep, który oferujemy dostępny jest w modelu SaaS co także oznacza, że naszym kluczowym działaniem jest zapewnić stabilne działanie usługi i wysoki poziom bezpieczeństwa. A wszelkie zmiany odbywają się globalnie. Jeśli są jakieś niewyjaśnione tematy, pytania, pomiędzy Tobą a naszym zespołem eCommerce, odezwij się proszę. Najlpiej telefonicznie wybierając odpowiedni temat rozmowy. Cały zespół jest do Twojej dyspozycji.