Status zamówień - dla płatności za pobraniem

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika lukbal, 18 Kwiecień 2019.

  1. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Cześć,

    W jaki sposób ustawić automatyczną zmianę statusu zamówienia jeśli płatność jest za pobraniem?

    Problem jest taki, że jeśli klient zamówi coś z opcją płatności za pobraniem, to muszę ręcznie zmieniać status żeby zamówienie zostało przekazane do realizacji. Jak można to rozwiązać? Gdy klient zapłaci (za pomocą płatności elektronicznych czy przelewu) to status zmienia się sam, więc tu jest OK.

    Łukasz
     
  2. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Czy ktoś ma jakiś pomysł, bo szkoda czasu na ręczne zmienianie statusu?
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @LukaszC czy możesz wskazać jakieś rozwiązanie?
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @lukbal niestety nie posiadamy na chwilę obecną żadnego rozwiązania, które by pozwalało na automatyczna zmianę statusu. Można ewentualnie zastosować baselinkera ale jest to rozwiązanie zewnętrzne (płatne).
     

Poleć forum znajomym