Prośba o pomoc Problem w zaokrąglaniu. Kwota w koszyku i suma na fakturze proroma różna od faktury w ERP XL Comarch

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by Patrykos, Feb 6, 2020.

  1. Patrykos

    Patrykos Początkujący

    Messages:
    8
    Likes Received:
    1
    Problem pomiędzy kwotą sumą do zapłaty w podsumowaniu koszyka wyliczaną w esklep i na tej podstawie z tą sumą klient dostaje proformę, a sumą która widnieje po wprowadzeniu tych samych cen i wyliczoną przez program Comarch ERP XL

    Analogiczny temat był poruszony tutaj

    https://forum.home.pl/threads/niezg...-w-sklepie-i-paragonu-wfirma.4164/#post-25118

    Ma ktoś jakiś pomysł jak uniknąć tej rozbieżności KWOTA na PROFORMIE powinna być identyczna jak kwota na FV wyliczonej przez Comarch ERP XL?? Wynika to prawdopodobnie z "innej formuły" zaokrągleń esklepu home , Jak to ujednolicić ?? Tęgie głowy home.pl w comarchu mam związane ręce, Po każdym nowym zamówieniu klient dostaje proformę z esklepu, która idzie do klienta e-mailem z automatu obecnego w esklepie dział handlowy i księgowość wprowadzają w system Comarch ERP XL, który generuje często inną kwote brutto netto np. różna o grosz, a fakture sprzedaży klient otrzymuje generowaną przez COMARCH ERP XL, a chcemy żeby kwota na proformie i fakturze oryginalnej była identyczna

    Zauważyłem, że klienci korzystający z ifirma mają ten sam problem pomocy!!
     
    Last edited: Feb 6, 2020
    chorg likes this.
  2. chorg

    chorg Bystrzak

    Messages:
    63
    Likes Received:
    9
    Temat nie ruszony, nawet nikt się nad nim nie pochylił. Dzisiaj spędziłem kilka dobrych minut by poprawić paragon. To są jakieś jaja. Rzadko teraz pakuję paczki, ale jeżeli ja ma płacić za robotę głupiego i "przeklepywanie" cen z zamówienia do sytemu księgowego, to chyba coś tu nie gra.
    upload_2020-8-17_9-54-51.png
     

Share This Page