zamówienie już złożone jak teraz zmienić formę dostawy w panelu sklepu

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Jerzy A., 18 Listopad 2015.

  1. Jerzy A.

    Jerzy A. Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    2
    witam,
    w skrócie:
    klient złożył zamówienie z dostawą kurierską, teraz woli paczkomat ...
    Jak dokonać zmiany ?
    tzn jak, gdzie wybrać / dopisać poczkomat ????
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    1. Sprzedaż --> Zamówienia

    Klikasz koło zębate i przechodzisz do edycji zamówienia, zmieniasz metodę dostawy z Kuriera na Paczkomat

    2. Wracasz do Sprzedaż --> Zamówienia, jeszcze raz koło zębate i standardowo potwierdzasz przyjęcie zamówienia klikając np. Utwórz przesyłkę.

    Na etapie tworzenia przesyłki będziesz miał możliwość zmiany/dodania informacji o paczkomacie oraz miejscu nadania paczki.
     
  3. Jerzy A.

    Jerzy A. Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    2
    No tak ....
    Ale to zadziała tym, którzy mają podpisaną umowę i skonfigurowaną usługę,
    ja nie mam i mam błąd przy utworzeniu
    upload_2015-11-20_10-7-29.png

    A nic nie zrobię, tylko "ręcznie" mogę napisać klientowi, ze zmieniono formę postawy na paczkomat, nr, adres itp. ? a sobie w uwagach to odnotować ....
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    To zmienia postać rzeczy. Na początku zachęcam Cię do skorzystania z oferty, od nas otrzymujesz na starcie kupon na Paczkomaty, dzięki któremu jesteś w stanie zrealizować przynajmniej kilkanaście wysyłek np. free czy w formie promocji sklepu:

    https://home.pl/sklepy-internetowe/bonusy

    W sytuacji w której nie posiadasz skonfigurowanego systemu, trudno mówić o jakichkolwiek zmianach. Zwróć uwagę, że w konfiguracji dostaw, figurują konkretne pozycje odpowiadające bezpośredniemu dostępowi do wybranego systemu, np. Apaczka, Poczta Polska i Paczkomaty.

    To co proponuję zrobić, to dodać je ponownie, np. + nowe --> korzystając z tych samych lub podobnych nazw, np. Paczkomaty itp. wtedy będą one pozbawione konfiguracji konta w zew. systemie. będzie to zwykła przesyłka w której zdefiniujesz kwotę i system płatności. Pozostaje tylko ustalić w którym momencie klient będzie podawał paczkomat, niestety, nie licz tutaj na mapkę paczkomatów, to działa tylko przy skonfigurowanym systemie. Trzeba by to rozwiązać drogą okrężną, np. wiadomość e-mail (automat sekcja Zawartość --> Wiadomości e-mail) w niego wstawić info o wybranej formie dostawy + link do zew. mapy paczkomatów, w odpowiedzi na maila Klient podaje Ci dokąd ma być wysyłka.

    Nie widzę innego rozwiązania, poza jednym, skorzystaj z kupony, zarejestruj się w Paczkomatach :)
     

Poleć forum znajomym