ROZWIĄZANE Szybkość działania sklepu i panelu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika SzN, 3 Lipiec 2016.

  1. SzN

    SzN Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Zauważyłem dość uciążliwe wolne działanie sklepu i panelu w trakcie wprowadzania produktów. To normalne w Click Shopie?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @SzN - Wysłałem zgłoszenie do naszego działu technicznego, aby to sprawdzić. Proszę o cierpliwość - dam znać jak tylko dostanę info zwrotne. Już jutro powinien się odezwać w tej sprawie.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @SzN - proszę o sprawdzenie czy dalej występuje uciążliwe wolne działanie sklepu podczas dodawania produktów do sklepu Click Shop. Otrzymałem przed chwilą informacje, że wolne działanie w trakcie wprowadzania produktów nie powinno już występować w Twoim sklepie.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Z uwagi na brak odzewu, ustawiam temat jako rozwiązany. @SzN w przypadku, jeśli miałbyś wątpliwości, proszę o kontakt ze mną (numer zgłoszenia: ZUIW-41778).
     
  5. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    U mnie też trwa to dosyć długo. Ciekaw jestem czy podobną poprawkę możecie wprowadzić i u mnie.. a jeśli da się to indywidualnie poprawić to dlaczego nie wprowadzicie tego w całej usłudze?

    Nie wiem robi to SzN, ale ja żeby było szybciej, działam na 10 otwartych kartach, kiedy część 'myśli', na innych mogę pracować.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @e-bestaplus.pl jeśli rozmawiamy o sklepie z Twojego loginu, to szczerze, ani nie widzę aby cokolwiek wolno działało, ani po wstępnej konsultacji nie mam informacji że coś mocno angażuje serwer.

    W związku z tym moja sugestia wygląda następująco: obserwacja sklepu przez kilka dni, odnotowanie dni i godzin kiedy było zauważalne spowolnienie działania usługi. Warto na pewno też porównać to z jakimiś statystykami, np. Google jeśli masz skonfigurowane, aby odnieść się do faktycznej odwiedzalności sklepu. Taki raport możesz i prosiłbym nawet aby przesłać przez www.home.pl/formularz, w temacie: wolne działanie sklepu i z dokładnym opisem.

    Jeśli np. obserwujesz takie zjawisko w dowolnej chwili, możesz też po prostu do nas zadzwonić, konsultant podczas rozmowy skonsultuje temat z zespołem technicznym i sprawdzi, jak sytuacja wygląda w danym momencie.
     

Poleć forum znajomym