ROZWIĄZANE Zmiana typu sklepu - brak produktów

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by e-bestaplus.pl, Oct 7, 2016.

  1. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Messages:
    50
    Likes Received:
    4
    Witam,

    piszę ku przestrodze i z nadzieją, że moderzy zainterweniują u swoich kolegów z home.pl.

    W środę wczesnym przedpołudniem zgłosiłem jakąś błahą sprawę (zw. z dublowaniem tagów title przez wersję mobilną strony, której teoretycznie w wersji Standard nie powinienem mieć, zwłaszcza korzystając z RWD). W efekcie działań admina z mojego sklepu zniknęła ok. połowa produktów!!! Nie jestem programistą, nie znam się na tym jakoś super, ale w logach widać, że usuwał wiele produktów - w jakim celu, tego nie wiem.

    Od razu zgłosiłem sprawę na infolinii, konsultant miał przekazać zgłoszenie do admina. No i co? NIC. Już drugi dzień w sklepie brakuje połowy produktów (ok. 350-400).. ja na tym tracę, a home.pl ma ten temat chyba w d..

    Taka sprawa powinna otrzymać chyba wysoki priorytet, tego bym oczekiwał od moich bądź co bądź partnerów biznesowych, czyli ekipy home.pl. Najwidoczniej tak się nie stało. Czy czas szukać nowej platformy do przeniesienia sklepu?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @e-bestaplus.pl temat nie jest związany z usunięciem produktów po naszej stronie, co zmianą pakietu ze sklepu Click Shop Premium na Click Shop, który ma limit 1000 produktów (produkt = produkt + wariant czyli kolejny produkt). Stąd brak produktów, które są nadal fizycznie dostępne i jesteśmy je w stanie "odzyskać" ale konieczne jest przejście na usługę PREMIUM, która nie ma takiego limitu.

    Za chwilę skontaktuje się z Tobą nasz konsultant, odpowiednią informację przekazałem także do opiekuna produktu, a co do czasu realizacji, zapewniam Cię ze sprawa nie została zignorowana.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Ja tylko zostawię tu numer sprawy: UAT-4171 aby Mariusz wiedział o co chodzi. Dostałem Info że Paweł już dzwonił do Ciebie, proszę w tej sytuacji aby ten temat kontynuować już w korespondencji mailowej, tak aby szło to od razu do zainteresowanych stron.

    Jeśli ktoś z użytkowników ma podobny problem, zmieniał pakiet sklepu lub planuje taką zmianę, to tylko przywołuję informację, że CS (wersja podstawowa) posiada limit do 1000 produktów, w tym są także warianty.

    Informacje o obu sklepach, dostępne są na stronie: https://home.pl/sklepy-internetowe

    Zmiana z CS na CS Premium przebiega bez żadnego problemu, w przypadku zmiany w drugą stronę, konieczne jest dostosowanie zawartości do możliwości niższego wariantu, w tym także zasobów serwera.
     
  4. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Messages:
    50
    Likes Received:
    4
    Dziękuję za odpowiedź. Liczyłem na to, że opisanie sprawy na forum przyspieszy bieg zdarzeń i tak się stało. Mam wrażenie, że opiekunowie są czasami jedynymi, którym zależy na pomocy użytkownikom.

    W piątek rzeczywiście otrzymałem telefon, sprawa została wyjaśniona - ok. 2 miesiące po przejściu ze Premium na Standard zorientowano się, że w moim sklepie przekroczony jest limit produktów. Szkoda, że pod podanym wyżej linkiem opisane jest to lakonicznie, właśnie 'Limit produktów', bo nie każdy domyśli się, że oznacza to aktywny wariant. Co ciekawe admin kasując produkty w moim sklepie nie dostosował ich do tego limitu - sprawdzałem w sobotę (samych aktywnych wariantów zostawił 1213, a produktów z wariantami 1524..). Może jednak chodziło mu o coś innego niż osiągnięcie 'ustawowego' limitu?

    Sprawni Panowie z forum rzeczywiście się ze mną skontaktowali, zaproponowali bardzo atrakcyjne warunki przejścia na Premium do okresu abonamentowego - za co jestem wdzięczny. W ciągu pół godziny miałem potwierdzić to mejlem - pośpiech był wskazany, bo kopie baz danych są przechowywane tylko przez 3 dni. Nie wiem jak z tym pośpiechem ze strony adminów ClickShop'a, bo na razie sprawą się nie zajęli.

    A w moim sklepie ciągle brakuje połowy produktów...
     
  5. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Messages:
    50
    Likes Received:
    4
    Witam Państwa ponownie,

    z mieszanymi uczuciami pragnę oznajmić, że równo po tygodniu produkty zostały przywrócone, a ja mam już do nich dostęp w panelu (wczoraj i dziś rano był zablokowany). Nadal na stronie brakuje kilku elementów, ale nie są to produkty, także kwestia jest mniej istotna.

    Mam nadzieję, że to już koniec, a tego formatu problem z ClickShop już więcej mi się nie przytrafi. Home.pl jest chyba niestety zbyt dużą organizacją, aby być w stanie efektywnie i w rozsądnym czasie reagować na poważne problemy swoich klientów.

    Niemniej bardzo dziękuję osobom zaangażowanym w rozwiązanie tej kwestii.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @e-bestaplus.pl zbadałem sytuację ze zmianą typu sklepu i muszę Cię przeprosić, ponieważ nasz konsultant nie zweryfikował tych ważnych informacji jak ilość produktów w Twoim sklepie (powinien to zrobić przed zaplanowaną zmianą typu sklepu). Wszystkie niedogodności z tym związane powinny zostać już wyprostowane i teraz Twój sklep internetowy będzie działał nieprzerwanie z poprawną ilością produktów.
     

Share This Page