W TRAKCIE apaczka - brak ceny

Discussion in 'Dodatki oraz integracje' started by erenka, Nov 19, 2019.

  1. erenka

    erenka Zaglądacz

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Cześć!
    Problem polega na tym, że kiedy tworzę przesyłkę i wybieram kuriera np. FedEx, to po wpisaniu wymiarów i wagi paczki nie pojawia się informacja o kosztach? Efekt jest taki, że muszę logować się na www apaczka i tam sobie sprawdzać ceny. Trochę to czasochłonne :)
    Druga sprawa, jako głównego kuriera mam wspomnianego wyżej FedEx'a i jeśli nim wysyłam, to link śledzący przesyłkę jest właściwy, ale kiedy wybiorę np. UPS, to link śledzący przesyłkę jest dalej dla FedEx, nie zmienia się automatycznie. Pytanie, co skopałem i jak to naprawić?

    Pisałem już do apaczki, to mi odpisali
    "Te ustawienia leżą po stronie platformy sklepowej, która jednocześnie jest też autorem wtyczki apaczka więc takie zapytanie należy kierować bezpośrednio do nich."

    Pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Wystawiłem zgłoszenie do zespołu ecommerce. Możesz także skontaktować się z zespołem dzowniąc na infolinię i wybierając temat rozmowy sklep. FEEDBACK-1779
     
  3. erenka

    erenka Zaglądacz

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    OK, dzięki.
     
  4. erenka

    erenka Zaglądacz

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Temat załatwiony, proszę o zamknięcie i dziękuję za pomoc.
     

Share This Page