W TRAKCIE Błąd przy integracji pliku xml ... 500 Internal Error

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by mkbad, May 3, 2017.

  1. mkbad

    mkbad Nowy użytkownik

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Od kilku dni próbuję integracji pliku xml do sklepu Click Shop Premium i za każdym razem wyskakuje mi taki komunikat;
    500 Internal Error
    The server encountered an internal error and could not complete your request.
    Czy ktos może mi napisać dlaczego?

    Drugie pytanie, dlaczego jak wrzucam plik csv po zaimportowaniu pojawia się:

    Wykrytych produktów: 173086
    Zaimportowanych produktów: 0
    Pominiętych produktów: 173086
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Integracja pliku xml do sklepu Click Shop...? Co dokładnie masz na myśli?

    Co do drugiej części pytania, sprawdź proszę opis problemu, w okienku importu po wyświetleniu komunikatu wykryte, pominięte, zaimportowane jest też informacja o logach błędu. Tu znajdziesz przyczynę problemu, być może to kwestia nieprawidłowości w nazwach pól.
     
  3. mkbad

    mkbad Nowy użytkownik

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Dostałem plik xml z produktami od hurtowni i chciałem poprzez integrację własną dodać ten plik tak żeby zatowarować sklep i mieć na bieżąco aktualizowaną ilość produktów między swoim sklepem a tą hurtownią na zasadzie dropshingu.
     

    Attached Files:

  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Kliknij tutaj, aby zobaczyć dziennik zdarzeń...
     
  5. mkbad

    mkbad Nowy użytkownik

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Jeśli chodzi o ten plik csv to pojawiają mi się takie błędy
    błędy csv.JPG
    Pewnie źle są zapisane nazwy i dlatego takie błędy

    Ale i tak bardziej mi zależy na pliku xml na integracji własnej bo wtedy na bieżąco stan magazynowy towarów na sklepie aktualizowałby się ze stanem magazynowym w hurtowni z którą mam podpisaną umowę na zasadzie droppshingu.
    Chyba, że w home w sklepach nie ma takiej możliwości.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Wstępnie zakładam że problemem jest pole product_code albo jego brak. Najlepiej jakbyś wykonał eksport pliku csv (czyli aktualnej bazy produktów, a jeśli nie masz żadnego to dodanie jednego wzorcowego) i porównał posiadany plik csv z tym eksportowanym.

    Jeśli chodzi o automatyzację, webapi i dodanie aplikacji pośredniej, tu albo skorzystanie z gotowych rozwiązań albo napisanie własnej aplikacji która to wykona. Może to nie jest kwestia tego że nie ma w sklepie takiej możliwości co mnogość rozwiązań dostępnych na rynku (aplikacji + samych formatów danych) jest na tyle duża że wymagało by to bardzo sporo zaangażowania.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @mkbad czy zgłaszana przez Ciebie sytuacja nadal występuje?
     
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Messages:
    2,403
    Likes Received:
    535
    100%, że plik ma inny format niż powinien lub inny układ kolumn, polecam zrobić sobie prosty plik tłumaczący xmla na poprawne csv, to naprawdę trudne nie jest, a otrzymujemy poprawny plik który sklep bez problemu nam importuje.
     

Share This Page