SUGESTIA Brak znacznika w e-mailu o zmianie statusu zamówienia

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika EpicMED, 13 Sierpień 2018.

  1. EpicMED

    EpicMED Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    5
    Witam
    Mój sklep jest postawiony na zasadzie dropshippingu, z tą różnicą, że nie korzystam z hurtowni a umowy zawieram w większości bezpośrednio z dostawcami (producentami).
    Dużo klientów zamawia u mnie po kilka produktów, przy czym często są to produkty od rożnych dostawców. Do tego terminy realizacji są różne u poszczególnych producentów, co praktycznie powoduje, że z takiego 1 zamówienia klienta jest kilka (przynajmniej dwie) wysyłek w różnych terminach.

    Sugestia:
    Co stoi na przeszkodzie, aby dodać jeszcze jeden znacznik w e-mailu do klienta o zmianie statusu zamówienia ? Chodzi o znacznik informujący o zawartości danej przesyłki - produkty umieszczone w danej przesyłce z zamówienia - np. znacznik {shipments.no_package_content}.

    Przy pomocy znaczników w tej chwili da się ponumerować przesyłki z danego zamówienia, przy każdej z nich wstawić nr listu, datę wysyłki oraz link do monitorowania, etc., ale cóż, kiedy brakuje dość istotnego znacznika informującego klienta jakie produkty znalazły się w przesyłce, a które jeszcze czekają na kolejną wysyłkę
    Te dane są w systemie (mowa o zawartości każdej przesyłki), pozostaje je tylko "wyciągnąć".
    Zapewne inni operatorzy wielu sklepów dropshippingowych mają ten sam problem.

    Pomocy !
    Nie ukrywam, że ten temat jest dla mnie pilny, dlatego mile widziane są wszelkie podpowiedzi jak wysłać info o zmianie statusu (częściowa realizacja zamówienia) do klienta z informacją o zawartości przesyłki nr 1, nr 2, nr 3 z każdego zamówienia. Nawet tymczasowe rozwiązania. Ze statusami i ich treścią sobie poradziłem. Zderzyłem się ze ścianą przy zawartości przesyłek.
    Z góry dziękuję.
     

Poleć forum znajomym