Czy ten opis jest aktualny: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wstawic-kod-google-analytics-typu-e-commerce/ ? Bo na swoim koncie GA nie mogę znaleźć kodu śledzenia Google Analytics typu e-commerce...
Przekazuję do sprawdzenia, jeśli się nie mylę, w tej chwili Google załatwia ten temat już za sprawą jednego identyfikatora. Ale poczekaj proszę na odpowiedź.
Tak, wszystkie informacje znajdujące się w tym artykule: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wstawic-kod-google-analytics-typu-e-commerce/ są aktualne (wraz z przykładem kodu śledzenia GA e-commerce). Więcej informacji na temat konfigurowania śledzenia e-commerce znajdziesz w Pomocy Google, np. https://support.google.com/analytics/answer/1009612?hl=pl edit: artykuł został dodatkowo zmodyfikowany, teraz instrukcja włączania funkcji e-commerce w Google Analytics jest dodatkowo dostępna pod linkiem w artykule.
Uwaga! Zwróć uwagę, żeby nie zdublować kodu (przez wrzucenie go do integracji własnych i do Google Analytics w Integracje (inne)), bo będziesz miała zdublowane wyniki.
Nie chcę tworzyć nowego wątku, a problem dotyczy właśnie Google Analytics dla e-commerce. Analytics nie widzi wszystkich konwersji z danego dnia. Wszystkie ID, zakupione towary i wartości się zgadzają. Z czego to może wynikać a może to normalne?
Tzn nie widzi wszystkich transakcji w np. "Konwersje>e-commerce>transakcje" Gdzie jest lista ID z zamówieniami
Sprawdź, czy nie masz tego typu komunikatu w miejscu wskazanym strzałką. No i, oczywiście, czy zakres dat odpowiada oczekiwanemu. No i, oczywiście, czy patrzysz na wszystkie transakcje (na dole domyślnie jest ustawione 10 wierszy)