ROZWIĄZANE Google Analytics - ecommerce

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika MagdaM, 1 Lipiec 2015.

  1. MagdaM

    MagdaM Uczestnik

    Wiadomości:
    29
    Docenione treści:
    1
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Przekazuję do sprawdzenia, jeśli się nie mylę, w tej chwili Google załatwia ten temat już za sprawą jednego identyfikatora. Ale poczekaj proszę na odpowiedź.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Tak, wszystkie informacje znajdujące się w tym artykule: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wstawic-kod-google-analytics-typu-e-commerce/ są aktualne (wraz z przykładem kodu śledzenia GA e-commerce). Więcej informacji na temat konfigurowania śledzenia e-commerce znajdziesz w Pomocy Google, np. https://support.google.com/analytics/answer/1009612?hl=pl

    edit: artykuł został dodatkowo zmodyfikowany, teraz instrukcja włączania funkcji e-commerce w Google Analytics jest dodatkowo dostępna pod linkiem w artykule.
     
    Ostatnia modyfikacja: 2 Lipiec 2015
  4. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Uwaga! Zwróć uwagę, żeby nie zdublować kodu (przez wrzucenie go do integracji własnych i do Google Analytics w Integracje (inne)), bo będziesz miała zdublowane wyniki.
     
  5. GP_ptr

    GP_ptr Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Nie chcę tworzyć nowego wątku, a problem dotyczy właśnie Google Analytics dla e-commerce.

    Analytics nie widzi wszystkich konwersji z danego dnia.
    Wszystkie ID, zakupione towary i wartości się zgadzają.

    Z czego to może wynikać a może to normalne?
     
  6. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Co to znaczy, że ich nie widzi - gdzie - w E-commerce->Ogółem?
     
  7. GP_ptr

    GP_ptr Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Tzn nie widzi wszystkich transakcji w np. "Konwersje>e-commerce>transakcje"
    Gdzie jest lista ID z zamówieniami
     
  8. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    3.png
    Sprawdź, czy nie masz tego typu komunikatu w miejscu wskazanym strzałką.
    No i, oczywiście, czy zakres dat odpowiada oczekiwanemu.
    No i, oczywiście, czy patrzysz na wszystkie transakcje (na dole domyślnie jest ustawione 10 wierszy)
     
  9. GP_ptr

    GP_ptr Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Mam taki komunikat
     

Poleć forum znajomym