Mam aktywna usługę Bizness Cloud Starter w home.pl. Poprzez Auttoinstalator zainstalowałem na serverze WordPress, aktualna wersja 4.7.4. Chcę korzystać z WordPressa off-line zainstalowałem klienta off-line WordPress.com (wersja 2.3.0). Podczas instalacji tegoż klienta instalator poinformował mnie, że aby możliwe było korzystanie z niego z WordPressem zainstalowanym samodzielnie na zewnętrznym serwerze (nie jako blog na wordpress.com) masm zainstalować wtyczkę Jetpack. Zrobiłem to. Na koniec instalacji wtyczka żąda połączenia z kontem wordpress.com (posiadam tab bezpłatne konto bloggerskie). Niestety po kliknięciu na polecenie "Connect Jetpack" (wtyczkę w WordPressie zainstalowaną na moim serwerze z kontem wordpress.com) pojawia się komunikat następującej treści: "Error Details: The Jetpack server was unable to communicate with your site http://kosciukiewicz.com [HTTP 403]. Ask your web host if they allow connections from WordPress.com. If you need further assistance, contact Jetpack Support: http://jetpack.com/support/" Jeśli się nie mylę błąd HTTP403 oznacza brak dostępu do zasobów. Jeśli dobrze rozumiem to moja instalacja WordPressa blokuje w jakiś sposób dostęp. Zainstalowałem na próbę kilka innych klientów off-line do blogowania na Wordpressie, np. BlogJet (3.0.7.2). Po zainstalowaniu programu i podaniu adresów strony z wordpressem i danych logowania pojawia się okno z informacją: BlogJet could not find //WPWP_Path/xmlrpc.php Znów nic z tego Podobnie Qumana przy próbie podłączenia do strony z WordPressem zwraca błąd: HTTP403 a próba bezpośredniego otwarcia w Chrome strony: http://???.com/xmlrpc.php, także zwraca błąd: 403 Forbidden You don't have permission to access this document. Może ktoś spotkał się z podobną sytuacją i rozwiązał ją? Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Jacek
Domyślnie xmlrpc.php może byc zablokowany w pliku .htacces strony. Zaloguj sie np. przez WebFTP, sprawdź plik i w razie konieczności usuń blokadę. Wysłane z mojego PLUS przy użyciu Tapatalka